Praha

SPECIALISTA BACK OFFICE - podpora pro realitní kancelář

Chcete se posouvat neustále vpřed a jste spolehlivá osoba s tahem na branku? Staňte se specialistou podpory pražské pobočky Bidli! Hledáme někoho, kdo bude spolehlivý a pomůže nám zvládat každodenní výzvy, které nás potkávají. Určitě u nás nečekejte nudu a šeď, naopak hledáme osobu, která se ráda učí nové věci. Zaujala Vás tato nabídka? Tak čtěte dále!

Náplň práce:

  • Kontrola a zpracování smluv v interním systému i fyzicky (jestli jsou všechny náležitosti správně, případné řešení vzniklých nejasností s asis.)
  • Správa archivu (zakládání příchozího archivu)
  • Zadávání platebních operací (v systému global)
  • Koordinace regionálních specialistek (kontrola jejich práce, případné řešení problémů a chyb)
  • Zadávání pokynů finančnímu oddělení (přeposílání peněz na základě smluv)
  • Komunikace a řešení problému
  • ad-hoc administrativa v rámci podpory (moje pravá ruka J)

Co požadujeme:

  • Pečlivost a zodpovědnost
  • Týmového ducha, příjemné vystupování, komunikativnost
  • Asertivita
  • Min. středoškolské vzdělání
  • Znalost práce s MS office (Outlook, Excel, Word)
  • Zkušenosti na administrativní pozici (výhodou)
  • Znalost českého jazyku slovem i písmem
  • Pracovní doba 8:30 - 17:00 h
  • Nástup od října

Co nabízíme:

  • Snídaně na pracovišti zdarma
  • Jazykové kurzy
  • Multisportka
  • Fitness, solárium nebo masáže na pracovišti
  • Práce v centru Prahy - pár minut od Václavského náměstí!
  • Možnost občasného home office po zaučení

Zní Vám to jako práce pro vás? Vystřelte svou kariéru výše! Dejte nám o sobě vědět. Pošlete nám svůj životopis. Budeme se těšit.

Mám zájem o tuto pozici

Rozšiřte naše řady a nabízejte klientům naše špičkové služby.
Napište nám.