Praha
SPECIALISTA BACK OFFICE - podpora pro realitní kancelář
Chcete se posouvat neustále vpřed a jste spolehlivá osoba s tahem na branku? Staňte se specialistou podpory pražské pobočky Bidli! Hledáme někoho, kdo bude spolehlivý a pomůže nám zvládat každodenní výzvy, které nás potkávají. Určitě u nás nečekejte nudu a šeď, naopak hledáme osobu, která se ráda učí nové věci. Zaujala Vás tato nabídka? Tak čtěte dále!
Náplň práce:
- Kontrola a zpracování smluv v interním systému i fyzicky (jestli jsou všechny náležitosti správně, případné řešení vzniklých nejasností s asis.)
- Správa archivu (zakládání příchozího archivu)
- Zadávání platebních operací (v systému global)
- Koordinace regionálních specialistek (kontrola jejich práce, případné řešení problémů a chyb)
- Zadávání pokynů finančnímu oddělení (přeposílání peněz na základě smluv)
- Komunikace a řešení problému
- ad-hoc administrativa v rámci podpory (moje pravá ruka J)
Co požadujeme:
- Pečlivost a zodpovědnost
- Týmového ducha, příjemné vystupování, komunikativnost
- Asertivita
- Min. středoškolské vzdělání
- Znalost práce s MS office (Outlook, Excel, Word)
- Zkušenosti na administrativní pozici (výhodou)
- Znalost českého jazyku slovem i písmem
- Pracovní doba 8:30 - 17:00 h
- Nástup od října
Co nabízíme:
- Snídaně na pracovišti zdarma
- Jazykové kurzy
- Multisportka
- Fitness, solárium nebo masáže na pracovišti
- Práce v centru Prahy - pár minut od Václavského náměstí!
- Možnost občasného home office po zaučení
Zní Vám to jako práce pro vás? Vystřelte svou kariéru výše! Dejte nám o sobě vědět. Pošlete nám svůj životopis. Budeme se těšit.
Mám zájem o tuto pozici
Rozšiřte naše řady a nabízejte klientům naše špičkové služby.
Napište nám.