HR junior specialista/ka
Praha
Hledáme pohodového a spolehlivého parťáka do našeho HR týmu na pozici HR koordinátorky, který nám pomůže především jak se správou personálního CRM, benefitů pro naše pracovníky, tak také s administrativou, která k naší práci rovněž patří 🙂
Co vás čeká:
- Správa firemních benefitů – firemní flotila, výuka cizích jazyků, IT vybavení a další, které budou přibývat
- Support HR manažera
- Příprava smluvní dokumentace pro nové pracovníky
- Příprava a kontrola reportů
- Práce s interním informačním systémem
- Úzká spolupráce s ostatními členy týmu
Co k práci potřebujete:
- Min. SŠ vzdělání s maturitou
- Praxi z HR min. 1 rok
- Velmi dobrou znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
- Selský rozum a schopnost organizace
- Spolehlivost a týmového ducha
- Proaktivní a pozitivní přístup
Co Vám nabízíme?
- Moderní pracovní prostředí v centru Prahy u Václavského náměstí
- Firemní kantýnu
- Jistotu dobré práce, stabilní výplatní termín
- Snídaně zdarma v naší relax zóně
- Flexibilní pracovní doba - možnost home-office
- Firemní akce
- Interní vzdělávací a rozvojový program
- Jazykovou výuku, zvýhodněné mobilní tarify
- Vlastní dětské tábory
Nástup ihned, případně dle dohody.
Pokud máte pocit, že Vám je tato pozice šitá na míru, neváhej nás kontaktovat.
Mám zájem o tuto pozici
Rozšiř řady naší realitní flotily a nabízej klientům naše špičkové služby.
Průvodce bydlení hledáme pro všechny naše pobočky.