HR junior specialista/ka

Praha

Hledáme pohodového a spolehlivého parťáka do našeho HR týmu na pozici HR koordinátorky, který nám pomůže především jak se správou personálního CRM, benefitů pro naše pracovníky, tak také s administrativou, která k naší práci rovněž patří 🙂 

Co vás čeká:

  • Správa firemních benefitů – firemní flotila, výuka cizích jazyků, IT vybavení a další, které budou přibývat
  • Support HR manažera
  • Příprava smluvní dokumentace pro nové pracovníky
  • Příprava a kontrola reportů
  • Práce s interním informačním systémem
  • Úzká spolupráce s ostatními členy týmu

Co k práci potřebujete:

  • Min. SŠ vzdělání s maturitou
  • Praxi z HR min. 1 rok
  • Velmi dobrou znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
  • Selský rozum a schopnost organizace
  • Spolehlivost a týmového ducha
  • Proaktivní a pozitivní přístup

Co Vám nabízíme?

  • Moderní pracovní prostředí v centru Prahy u Václavského náměstí
  • Firemní kantýnu
  • Jistotu dobré práce, stabilní výplatní termín
  • Snídaně zdarma v naší relax zóně
  • Flexibilní pracovní doba - možnost home-office
  • Firemní akce
  • Interní vzdělávací a rozvojový program
  • Jazykovou výuku, zvýhodněné mobilní tarify
  • Vlastní dětské tábory

Nástup ihned, případně dle dohody.
Pokud máte pocit, že Vám je tato pozice šitá na míru, neváhej nás kontaktovat.

Mám zájem o tuto pozici

Rozšiř řady naší realitní flotily a nabízej klientům naše špičkové služby.
Průvodce bydlení hledáme pro všechny naše pobočky.