FACILITY MANAGER-SPRÁVA POBOČEK
PRAHA
Na pozici Manažera správy poboček budete zodpovědní za efektivní řízení a správu našich poboček a sídla firmy.
Náplň práce:
- Zasmluvňování a správa smluv: Komunikace s pronajímateli, realitními zprostředkovateli; správa a příprava smluv, včetně zahájení a ukončení nájemních vztahů.
- Zřízení a převod internetu: Zajištění připojení k internetu pro nové i stávající pobočky.
- Koordinace vybavení a zásobování: Organizace vybavení poboček a pravidelné zásobování potřebným materiálem.
- Time management a dohled: Dohled nad dodržováním termínů při zřizování, ukončování poboček a odstraňování závad.
- Komunikace napříč firmou: Spolupráce s obchodním ředitelem, účtárnou, stěhovacími týmy a regionálními manažery.
Požadujeme:
- Dobré komunikační schopnosti a proklientský přístup.
- Zkušenost s administrativní činností, nejlépe v oblasti správy poboček nebo facility managementu.
- Uživatelskou znalost PC (Excel, Word).
- Zkušenosti s přípravou smluv.
Nabízíme:
- Práce na živnostenský list (IČO).
- Zázemí v naší kanceláři
- Přátelský pracovní kolektiv
- Systém zaškolení
- Firemní benefity
- Možnost home office
- Zvýhodněné mobilní tarify a elektroniku, příspěvky na auto
- Firemní akce, dětské tábory
- Multisport karta
- Nástup možný ihned!
Přidejte se k nám a pošlete nám svůj životopis!
Mám zájem o tuto pozici
Rozšiřte naše řady a nabízejte klientům naše špičkové služby.
Vyplňte následující formulář a dejte nám o sobě vědět.