FACILITY MANAGER-SPRÁVA POBOČEK

PRAHA

Na pozici Manažera správy poboček budete zodpovědní za efektivní řízení a správu našich poboček a sídla firmy.

Náplň práce:

  • Zasmluvňování a správa smluv: Komunikace s pronajímateli, realitními zprostředkovateli; správa a příprava smluv, včetně zahájení a ukončení nájemních vztahů.
  • Zřízení a převod internetu: Zajištění připojení k internetu pro nové i stávající pobočky.
  • Koordinace vybavení a zásobování: Organizace vybavení poboček a pravidelné zásobování potřebným materiálem.
  • Time management a dohled: Dohled nad dodržováním termínů při zřizování, ukončování poboček a odstraňování závad.
  • Komunikace napříč firmou: Spolupráce s obchodním ředitelem, účtárnou, stěhovacími týmy a regionálními manažery.

Požadujeme:

  • Dobré komunikační schopnosti a proklientský přístup.
  • Zkušenost s administrativní činností, nejlépe v oblasti správy poboček nebo facility managementu.
  • Uživatelskou znalost PC (Excel, Word).
  • Zkušenosti s přípravou smluv.

Nabízíme:

  • Práce na živnostenský list (IČO).
  • Zázemí v naší kanceláři
  • Přátelský pracovní kolektiv
  • Systém zaškolení
  • Firemní benefity
  • Možnost home office
  • Zvýhodněné mobilní tarify a elektroniku, příspěvky na auto
  • Firemní akce, dětské tábory
  • Multisport karta
  • Nástup možný ihned!

Přidejte se k nám a pošlete nám svůj životopis!

Mám zájem o tuto pozici

Rozšiřte naše řady a nabízejte klientům naše špičkové služby. 
Vyplňte následující formulář a dejte nám o sobě vědět.