Asistentka BACK OFFICE
Chcete se posouvat neustále vpřed a jste spolehlivá osoba s tahem na branku? Staňte se ASISTENTKOU BACK OFFICE inovativního projektu Bidli!
Hledáme nového člena týmu na pozici Asistentky BACK OFFICE, který bude mít klíčovou roli v zajištění plynulého chodu administrativních procesů společnosti. Tato pozice vyžaduje preciznost, schopnost pracovat s detaily a schopnost efektivně komunikovat s ostatními odděleními.
Jaká bude náplň Vaší práce?
- Administrativní a organizační podpora jednotlivých týmů firmy Bidli
- Podpora, komunikace a spolupráce s členy týmu
- Příprava a kontrola reportů
- Práce s interním informačním systémem
Jak si Vás představujeme?
- Máte zkušenosti v oblasti administrativních pozic
- Min. SŠ vzdělání s maturitou
- Schopnost pracovat s různými druhy dokumentů a informací
- Dobrou znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
- Vynikající komunikační a organizační dovednosti
- Schopnost pracovat samostatně a zároveň úzce spolupracovat v týmu
Co Vám můžeme nabídnout?
- Moderní pracovní prostředí v centru města
- Přátelský pracovní kolektiv
- Práci v dynamicky rostoucí společnosti
- Firemní benefity
- Snídaně na pracovišti zdarma
- Fitness a solárium na pracovišti
- Práce v centru Prahy (pár minut od Václavského náměstí)
- Zvýhodněné mobilní tarify a elektroniku, příspěvky na auto
- Firemní akce, dětské tábory
- Výuka jazyků
- MultiSport karta
Zní Vám to jako práce snů? Vystřelte svou kariéru výše! Dejte nám o sobě vědět. Pošlete nám svůj životopis.
Budeme se těšit.
Mám zájem o tuto pozici
Rozšiřte naše řady a nabízejte klientům naše špičkové služby.
Vyplňte následující formulář a dejte nám o sobě vědět.