Asistentka BACK OFFICE

Praha

Chcete se posouvat neustále vpřed a jste spolehlivá osoba s tahem na branku? Staňte se ASISTENTKOU BACK OFFICE inovativního projektu Bidli!

Hledáme nového člena týmu na pozici Asistentky BACK OFFICE, který bude mít klíčovou roli v zajištění plynulého chodu administrativních procesů společnosti. Tato pozice vyžaduje preciznost, schopnost pracovat s detaily a schopnost efektivně komunikovat s ostatními odděleními.

Jaká bude náplň Vaší práce?

  • Administrativní a organizační podpora jednotlivých týmů firmy Bidli
  • Podpora, komunikace a spolupráce s členy týmu
  • Příprava a kontrola reportů
  • Práce s interním informačním systémem

Jak si Vás představujeme?

  • Máte zkušenosti v oblasti administrativních pozic
  • Min. SŠ vzdělání s maturitou
  • Schopnost pracovat s různými druhy dokumentů a informací
  • Dobrou znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
  • Vynikající komunikační a organizační dovednosti
  • Schopnost pracovat samostatně a zároveň úzce spolupracovat v týmu

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Moderní pracovní prostředí v centru města
  • Přátelský pracovní kolektiv
  • Práci v dynamicky rostoucí společnosti
  • Firemní benefity
  • Snídaně na pracovišti zdarma
  • Fitness a solárium na pracovišti
  • Práce v centru Prahy (pár minut od Václavského náměstí)
  • Zvýhodněné mobilní tarify a elektroniku, příspěvky na auto
  • Firemní akce, dětské tábory
  • Výuka jazyků
  • MultiSport karta

Zní Vám to jako práce snů? Vystřelte svou kariéru výše! Dejte nám o sobě vědět. Pošlete nám svůj životopis.

Budeme se těšit.

Mám zájem o tuto pozici

Rozšiřte naše řady a nabízejte klientům naše špičkové služby. 
Vyplňte následující formulář a dejte nám o sobě vědět.